Novice v temi: strateško načrtovanje

Stellantis: Upad prihodkov v prvem polletju, obeti za leto 2025 in dajatve
gospodarstvo posel
Stellantis: Upad prihodkov v prvem polletju, obeti za leto 2025 in dajatve

Avtomobilski velikan Stellantis je v prvem polletju zabeležil 13-odstotni padec prihodkov. Pričakuje se, da bodo dajatve v letu 2025 podjetju povzročile stroške v višini 1,5 milijarde evrov. Izvršni direktor Filosa je napovedal, da bo posodobitev strateškega načrta predstavljena v začetku leta 2026. Kljub izzivom podjetje pričakuje postopno izboljšanje prihodkov in enomestno rast dobičkonosnosti v letu 2025.

29. jul 17:41
Ivančević kritiziral ministrstvo za turizem zaradi neučinkovitosti in pomanjkanja strateških dokumentov
politika gospodarstvo
Ivančević kritiziral ministrstvo za turizem zaradi neučinkovitosti in pomanjkanja strateških dokumentov

Odbor za turizem je v izjavi izpostavil, da ministrstvo za turizem namesto upravljanja destinacije do konca junija ni sprejelo nobenega strateškega dokumenta. Medtem ko ministrstvo poroča o realizaciji polovice aktivnosti, uradni vladni podatki kažejo le 33-odstotno izvedbo obveznosti, brez sprejetja zakonov s področja turizma. To stanje je opisano kot razpad sistema, kar kaže na resne pomanjkljivosti v delovanju ministrstva.

26. jul 8:33
Allegrini: Leto 2025 bo pomembno za Niaf
posel gospodarstvo
Allegrini: Leto 2025 bo pomembno za Niaf

Allegrini je napovedal, da bo leto 2025 ključno za podjetje Niaf. Izjava poudarja pričakovanja in pomembne načrte, ki jih podjetje načrtuje za prihodnje leto, kar kaže na strateško usmeritev in morebitne investicije ali razvojne projekte. Vsebina, ki je bila posredovana, je bila ponovljena večkrat, kar nakazuje na poudarek na tej izjavi.

23. jul 16:10
Netflix ne bo kupil Warner Bros. Discovery, saj meni, da velike medijske združitve nimajo dobrih rezultatov
zabava posel
Netflix ne bo kupil Warner Bros. Discovery, saj meni, da velike medijske združitve nimajo dobrih rezultatov

Soizvršni direktor Netflixa, Greg Peters, je zavrnil nedavne špekulacije o morebitni ponudbi Netflixa za nakup Warner Bros. Discovery. Na konferenci Bloomberg Screentime v Los Angelesu je poudaril, da se Netflix osredotoča na organsko rast in ne na prevzeme. Prav tako je izrazil dvom o uspešnosti velikih medijskih združitev na splošno. Peters je dodal, da se vključevanje v ponudbe za pravice NFL ne sklada s strategijo Netflixa.

9. okt 9:04